Společnost Rellox je jedním z hlavních prodejců zahraničních realit s působností v regionu střední a východní Evropy. Pro jejich movité klienty, kteří hledají například nemovitost u moře nebo v Alpách, jsme vytvořili odpovídající formu vizuální prezentace těchto výjimečných nabídek.
Vizuání identita značky včetně logotypu pracuje s trojúhelníkovými fragmenty, které mohou vizuály nebo logotyp jemně doplňovat, v digitální prezentaci a na webu pozičně interaktivně upozorňovat na informace, nebo v případě firemních předmětů vytvářet příjemnou grafickou texturu.
Charakteristické trojúhelníkové fragmenty nebo popisná typografie rozehrávají prostorovou hru v rámci městského prostoru nebo přírodní scenérie.
Layouty prezentačních promo materiálů jsou skládány v zajímavých kompozicích složených z fotografií, typografie a trojúhelníkových elementů.
Pro společnost Rellox byly navrženy webové stránky s přehledným vyhledávačem nemovitostí a dotaženou filtrací nabídky, velký důraz byl kladen na mobilní verzi a responzivní formáty.
Typická textura z trojúhelníkových elementů tvoří charakteristický vizuální systém, který se dá velmi dobře využít v celé šíři firemní propagace a dárkových předmětů.