Českou pražírnu výběrové kávy a luxusní kavárnu v jednom reprezentuje kávový guru Charles Fleer. Ten osobně cestuje po kávových plantážích a buduje cenná přátelství s farmáři, aby mohla značka nabídnout tu nejlepší arabiku. Pro její úspěšnou distribuci byl potřeba unikátní vizuální koncept obalů produktů i ostatních informačních materiálů.
Kávová zrna pochází ze čtyř kontinentů, z různých prostředí a kultur, kde každá farma je specifická, co se týče životního stylu, prostředí a fauny a flóry kolem. Tyto symboly se objevují v tématických ilustracích, které provází veškerou vizuální komunikaci.
Design samotného obalu kávy není vše, na čem stojí úspěch distribuce. Důležitá je celková forma předložení produktu zákazníkovi - prostřednictvím doručovací služby nebo zakoupením v kamenném obchodě. Proto jsme zpracovali design transportních krabic, tašek, balícího papíru i přiložených dárkových předmětů.
Pro značku La Bohéme Café jsme navrhli celou řadu propagačních materiálů, katalog, ceníky a informační letáky k jednotlivým odrůdám kávy.