Niseko se zaměřuje na prémiový rezidenční developent v hlavní metropoli a v horských oblastech České republiky. Tyto butikové projekty, navrhované s maximálním důrazem na výjimečnost lokality, kvalitu života a vysokého standardu potřebovaly adekvátní vizuální styl prezentace a propagace.
Logotyp a identita společnosti byly vytvořeny v minimalistickém duchu samotné architektury, společně s tónovanými vizualizacemi a ostatní prvky se promítají do veškeré tištěné i digitální komunikace.
Na vizitkách majitelů značky je vytištěn výrazný QR kód vCard, který umožňuje pouhým naskenováním rovnou uložit jejich kontaktní údaje do telefonu. Není tedy třeba žádné přepisovaní a zdlouhavé ukládání.
Webové stránky prostřednictvím kreativního dynamického layoutu prezentují všechny důležité informace o značce, prejektech, lokaci a nabídce všech bytových jednotek.
Karty detailů bytu přehledně prezentují nejdůležitější informace, výměry, půdorysy i řezy, polohu v samotném objektu, orientaci a měřítko zobrazení.
Pro účinný lounch značky a prezentaci portfolia byla vytvořena bannerová kampaň a podpůrná komunikace na sociálních sítích - lnstagramu, Facebooku a LinkedInu.